Paris je t'aime

Har strykt kläder hela morgonen och kollat på morgontv, lite mysigt. John har precis kommit hem från sista sjukgymnastiken och ska börja träna i morgon. Om några timmar gäller det och jag börjar bli lite nervös, det är mycket mer press idag, det finns ju verkligen en chans att få jobbet. Ska äta tunnbrödsrullar nu och kolla på fransk film, det känns som man kommer in i franskan lite bättre då. Blir Paris, je t'aime, en massa små filmsnuttar om olika kärlekshistorier i Paris. Ska se om jag hinner svara på lite frågor också, har varit dålig på det den sista tiden. Ciao!

Paris je t'aime

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska hålla tummarna för dig och jag tor det kommer gå jättebra för dig!!!

Tänkte fråga vilken storlek du brukar ha i dina pälsvästar?

2009-02-05 @ 11:52:47
Postat av: hanna

Hejsan Anna! tack så mycket, båda mina fuskpälsvästar kommer från ZARA och det har varit one size i dem, men jag har i vanliga fall S men skulle ta M i en pälsväst eftersom jag gillar när de är lite större. Kram!

2009-02-06 @ 09:50:04
URL: http://hannaojohn.blogg.se/
Postat av: eli

Bor ni i frankrike? Vi har Paris je taime, men har aldrig sett den, är den bra? :)

2009-02-10 @ 18:02:32
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0