dunder och brak

Jag har aldrig varit radd for aska innan men igar, vi trodde vi skulle do. Jag var ute med min klass och drack vin och sen kom John dit efter sin traning och da hade det borjat regna lite men bara sma droppar det hade askat ratt lange, hemma kommer det fem stora knallar och sen ar det over men har haller det pa i en timme sa det hade askat lange men ratt som det var sa oppnade himlen sig och askan var rakt over oss, det regnade sa mycket att alla billarm satte igang och det var riktigt laskigt nar hela himlen lystes upp av ett ljusblattsken och det dundrade och brakade pa samma gang sa hogt att man fick ont i oronen, jag trodde jag skulle do och det fanns ingenstans vi kunde ga in sa vi spang dar livradda och genomblota till sist kom vi hem ocksa gjorde vi kycklinggryta och ris, svingott!

Min larare Benjamin, Sofia, Erik och Christoff fran Schweiz

Amina fran London, Katrin fran Tyskland, Christoff, Benjamin och Sofia

sa har sag John ut nar vi kom hem

och sa har sag jag ut


Glomde forresten beratta om var hemresa i tisdags, det var den som var den roligaste, vi visste inte alls hur vi skulle ta oss hem eftersom den vagen som vi kort dit var enkelriktad sa vi foljde efter nagra bilar och sen helt plostsligt sag vi att vi holl pa att kora ner i en tunnel men vi kunde varken svanga eller stanna sa vi fick kora ner i den och det visade sig vara en tunnel under stan sa helt plotsligt var vi framme i Corum och sen var det bara raka vagen till Saint Lazare...haha vi hade valdigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0