Girls Night Out

Idag ar forsta dagen som jag ar helt sjalv har i Montpellier. John ar i Paris och spelar match och Sofia och Erik ar ocksa i Paris men for att festa och shoppa. Sa idag tog jag en stor morgonpromenad och hittade en liten marknad dar som salde gamla mynt och gamla skrivna vykort. Sen motte jag tanten som bor mitt over och hon bertattade att tanten som bor ovanfor oss ar galen och att hon en gang hallt in en illa luktande vatska under hennes dorr bara forr att hon trodde hon kom fran USA, hon gillar tydligen inte utlanningar sa hon sa att jag och John fick passa oss och att om hon knackade pa mitt pa natten sa skulle vi absolut inte oppna for hon var helt galen och sen fick vi inte stalla cyklarna inne i det lilla forradet och inte utanfor heller for da blev dom utslangda pa gatan och da blev dom snodda, hon berattade om en familj som hade haft 10 cyklar men nu hade dom bara 2 kvar. Jag vet inte riktigt hur mycket man ska tro pa men vi far val vara lite forsigtiga med den galna tanten...

I kvall ska jag ut med Juliette och hennes kompis, forst ska vi laga lite mat och ha forfest och sen ska vi sova dar alla tre. Det ska bli jatte kul, och skont att slippa ga hem sjalv, jag ar ju lite morkradd av mig.. nasta vecka ska vi fa vart internet och da ska jag skicka mejl och surfa och ha mig sa rakna med manga blogginlagg da, nu ska jag ivag och handla en baguette. ha det sa bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0