fredag lordag sondag

Vi har varit daliga pa att uppdatera och vi ber om ursakt for det, har fortfarande inte fatt vart internet men far forhoppningsvis det i denna vackan=)

Fredag:
I fredags tog vi en runda pa stan och kollade vissa annu outforskade grander vi hittade aven en valdigt speciell utstallning i en kyrka. Efter mycket gang slog vi till med crepes vilket passade utmarkt eftersom det var happy hour och alltsa halva priset, sa for 15 euro fick vi varsin crepe, dricka och en efterratt plus en mysig resturangupplevelse, vi kommer ga dit fler ganger for det var super gott.

min cykel och jag

john i en grand

jag i en grand

kyrkan St Anne

john och harmannen (a med prick over)

vralgoa crepes

mmm

Lordag:
I lordags bar det av till stranden och pa kvallen spelade John match, dom forlorade tyvarr med 5-7 men John var valdigt duktig och sitter faktiskt pa framsidan av programmet, ska ta en bild och lagga upp har pa bloggen sa ni far se vad jag menar.






var maffiga matsack

grekiskgud

ballerina


sofia foljde med och tittade pa matchen







efterat var det irish pub, Juliette, Sofia och Jag

Sondag:
Sondagen blev en lugn dag i parken och sen storstadning. Nu ska vi till samma park som igar och sen ska jag och Sofia testa gymmet som ligger precis bervid var lagenhet.




Kommentarer
Postat av: kusin Anders

Hej där

Försökte tidigare idag skaffa lite extrakoll på laget, montepiller. Lite överkurs utöver eran blogg, som jag annars följer relegbundet med mycket nöje. Och jag tänkte bara tacka för att den finns, då googles franskaöversättning var mycket svår att tyda. Här kommer ett utklipp om John från hemsidan:

" Junior infödda Valberg ville ha en erfarenhet utanför Sverige. Det är i Montpellier, en stad som kan sätta studie av franska och hockey, han ville fråga henne påsar.

Säga att detta var för ORM en glad överraskning. Vana vid att de ansträngningar som görs av svenska junior hög, den blonda strejkande har varit övertygad av hans uthållighet och hans volonté.Il vara i den normativa delen av ORM att överväga."



blev nyfiken både på frågorna om henne och påsarna och om den blonda strejken.

Förväntar mig en förklarning och även en bättre översättning från er genom era nu mera flytande franskunskaper som jag tar för givet att ni besitter med.

Hoppas ni har de bra iallafall

kram Anders

2008-09-23 @ 14:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0