Bilder fran helgen


i fredags kvall var vi hembjudna till min larare Benjamin pa apertifs

har har vi Gerard med det underliga och hysteriska skrattet och hans fru samt kriminaldektektiven Robert fran Wien


Och i lordags var det alltsa tjejkvall med tva fransyskor

Juliette forbereder maten

deras lagenhet ar jatte mysig

Juliettes kompis Verena kunde ingen engelska overhuvudtaget sa det blev mycket franska vilket ar bra for mig

jag och min nyfunna van

till efterratt blev det franska bakelser, lite for sott

igar, sondag, hade vi en riktig mysdag med tva filmer en promenad och massa gott att ata.

Nu ska vi och prata med han vi hyr lagenheten av for vi kan inte ha det sa har, den ar for liten for att fungera som ett forrad ocksa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0