Hockeykväll

Ikväll var det som sagt match, och det blev två mål för John och vinst med 9-1, fick tips om en årlig marknad som vi enligt dom franska spelarna är tvugna att besöka, så det ska vi göra imorgon tio åker bussen. Det blir en riktig marknadshelg alltså.
 
sofia och evelyn var med och hejade

ser ni John till höger?

comédie by night

såhär såg John ut ikväll med nya kängor och acnetröjan

och såhär såg jag ut med fårvästen jag fick i födelsedagspresent av John och mina nya ankelboots!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga skor båda två ;)

2008-10-19 @ 08:40:59
Postat av: Mamma Marianne

Lägg in John också på tävliningen så ska du se att det blir än fler reckord. Bilden här ovanför måste du bara skicka in. Jag har skickat ett större brev till er i dag bör vara framme på fredag. Kram ett nytt överlevnad brev. kram

2008-10-19 @ 18:10:34
Postat av: KATE

Vilken underbar party outfit du bidrar med till på Sthlm Streetstyle! O vilken härlig blogg med en massa fina pics!



2008-10-19 @ 18:57:44
URL: http://katesvarld.blogspot.com/
Postat av: Anna

Snyggt!

2008-10-20 @ 20:08:29
URL: http://www.mystajl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0