på en gunga

Det blev rester idag, pasta med vitlök och baconsås, helt okej. Vi öppnade pollypåsen igår, det var väldigt gott. Tack så mycket Mats och Kerstin! Igår såg vi The bucket list med Morgan Freeman och Jack Nicholson, den var faktiskt väldigt bra och vi rekomenderar den starkt. Sitter och kollar på bilder, har så mycket tid över idag, också hittade jag den här:

ljumen eftermiddag, i Thailand, på en gunga över havet med min bästis. Fint!

Till mamma och pappa: det är något som inte fungerar med min skype, men vi hörs i morgon istället!
Nu ska jag nog umgås med mina vänner Carrie, Miranda, Charlotte och Samanhta.Kanske att jag snottar 2 polly från påsen, tror ni John märker något? Fast han lär ju läsa det här.. jag chansar. Vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gu vilken härlig bild!

2008-10-21 @ 22:49:32
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: L I S E

vilken härlig bild!

2008-10-22 @ 16:35:50
URL: http://liseesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0