min lördag

idag har jag shoppat loss på stan, sen bar det av till ikea och efter det stack jag ner till intermarché för att handla det sista inför morgondagen. Jag har ju tänkt fira John ordentligt i morgon när han fyller år. Eftersom han inte kommer hem förrän på förmiddagen tänkte jag bjuda honom på god brunch till och börja med med ägg och bacon och frukt och hela köret. Nu ska jag packa in lite presenter, skriva kort och städa och rymma upp lite, sen ska jag titta på film.

härliga solen får gärna stanna ett tag till

jag älskar blå himmel

sofia har klippt sig kort, snyggt!

fick åka hem och lämna påsarna innan jag stack till IKEA, det mesta är presenter men jag köpte ansiktkräm från clinique och två baströjor till mig själv, vad det är i de andra påsarna får ni se imorgon

det blev korv till lunch, gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt, kan du inte ge oss lite tips, på allt möjligt?

2008-11-08 @ 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0