mystisdag

oj vad tomt det var idag när man kom hem från skolan, har varit så van vid familjen nu i en vecka. Det ösregnar idag, men det gjorde inte oss så mycket, vi var rätt trötta efter endast 5 timmars sömn. Nu har jag skrivit klart uppsatsen till imorgon och ska njuta lite av det dåliga vädret genom att svepa in mig i en filt, dricka te och läsa alla tidningar som hittat hit.
  Ser ni förresten att vi ändrat profilbild, ingen av oss kan ett dugg om kodmallar och allt vad det heter men vi ska försöka lära oss, John kunde knappt slita sigg från datorn men nu är han och tränar. Jag tycker synd om han, det är strejk på tramen idag så han får cykla as långt, i störtregn.. idag är det skönt att ha tak över huvudet, hoppas det blir bättre väder i morgon. Jag ska nog överraska John med maten klar på bordet när han kommer, då blir han nog glad! Nää nu kallar tidningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0