money, money money, i´m crazy

Det blev crepe till middag idag, som alltid väldigt gott! Sen blev det hockey för hela slanten, vinst med 3-1 och John spelade väldigt bra som vanligt. Det är väldigt underhållande att kolla på för man dras med publiken som ställer sig upp och buar när något är fel, ställer sig upp skriker visslar och spelar på trummor när det går bra och dansar så fort en låt spelas i de små pauserna. Ska tydligen bli dåligt väder imorgon också så det blir kanske bowling vilket jag älskar för jag tycker det är så kul. Ida har somnat så nu sitter jag och John här vid varsin dator och äter tacochips. Men vi ska snart borsta tänderna för det har varit en lång dag. Förresten, när vi åkte hem hoppade det på ett gäng på 20 stycken askalasfulla vuxna. Haha dom var så roliga, vi skrattade hela vägen, tjejen som var fullast frågade John var han kom från och när hon fick höra Sverige började hon sjunga alla ABBA sånger hon kunde, hon kunde dock inte texten så bra, jag och ida skrattade gott åt "money, money, money, i'm crazy...hahaha!

crepe

männen i mitt liv

familjen är på plats

John in action

paus

montpelliers hejarklack

det var inte bara vi som ville vara med på foto

dagens klädsel

efter vinst

tack till publiken. Nähä, godnatt!

Kommentarer
Postat av: L I S E

vill du bli "veckans outfit"? kika då in och anmäl dig i min blogg! :)



kram.

2008-11-02 @ 12:18:50
URL: http://metrobloggen.se/lise
Postat av: Lina

Hej Hanna. Kan du inte lägga upp eller visa hur du sminkar dig och så, och din kompis men Ida det skulle vara roligt. Tack på förhand :)

2008-11-02 @ 12:51:06
Postat av: Markus

Hej!



John vill du visa hur du tejpar klubban? tack!

2008-11-02 @ 14:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0