jädrans vilken dag

Det är idag den 19 november, det känns inte som det. Blev till slut så varmt idag att vi satt i bara tröja. Först åt vi lite lunch på kyrktrappan sen gick vi till en liten park med utsikt där vi slog oss ner på en parkbänk. Vi har alltså bara latat oss hela dagen, njutit av solen lika mycket som man gör första vårdagen och bara varit.





chokladkex till efterrätt


3 minuter senare somnade han, han är så söt när han ligger och sover

man ser ut över alla taken härifrån

underbara sol



nu ska jag iväg och träna lite step, john har fått för sig att han ska göra hemmagjorda köttbullar, det ska bli sjukt gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh. jag vill också har fint väder! Här i sveriga regnar det o e alldeles för kallt. Jag e så trött på det och då återstår ändå minst 3 månader av vår svenska regnperiod. Men du Hanna, saknar dig! kan vi inte ta en catchup-skype-samtal snart?

Stor kram!

ps. snart e det grey´s anatomy på 5an och då slog det mig.. kollar ni nått på tv? har ni tv?

2008-11-19 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0