engelskalärare eller tidningsutdelare?

Jag letar jobb på internet som en galning. Skickar mitt CV till alla möjliga olika yrken och arbetsgivare. Det här kommer inte bli lätt så jag behöver att alla håller sina tummar. John kommer snart hem från skolan, han har skrivit ut mitt CV x 25 så efter att vi tvättat (ja har inte blivit av ännu) så ska jag dela ut lite på stan. Känns jobbigt att bara gå runt så i Sverige så därför känns det ännu skummare att göra det i ett annat land. Men vill jag ha ett jobb får jag lägga på min charm och bara söka, söka och söka. Saknar jobbet på HD nu och alla mina fina kollegor där. Läser ni här? Ja, vi är så nyfikna på vilka alla ni är som följer oss. Kan ni inte skriva era namn i kommentarsfälltet? Det hade varit så roligt att veta. 

Har någon något tips på jobb jag kan söka eller annat som kan hjälpa mig så tar  jag gladligt emot all hjälp jag kan få.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan jobba på en moderedaktion :)

2008-11-27 @ 15:38:45
Postat av: Linnea Persson

Den enda Blogg jag följer dagligen:) håller tummarna för dig Hanna:)

2008-11-27 @ 17:40:21
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-27 @ 17:43:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Pappa Bengt

Jag erkänner att jag läser denna blogg.

2008-11-27 @ 22:08:16
Postat av: Mamma Marianne

Jag är som pappa Bengt jag måste bara läsa er blogg. Lycka till min lilla Hanny banny. Jag skickar också kommentarer det är mina med alla de roliga stavfelen. Kram på er båda Hälsningar Mamma Marianne

2008-11-28 @ 17:20:37
Postat av: Emelie Nilsson

Jag läser om ert lyckliga frankrike äventyr! Du ska ju lätt hitta nåt jobb inom mode Hanna! puss o kram Emelie

2008-11-28 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0