Sista dagen på HDCenter

Idag är det sista dagen på jobbet på Väla, jobbar till ett morgon också men då är jag inne på huvudkontoret. Kommer sakna mina kära jobbekompisar.
 
Den kära lilla disken

Jag och Melanie på sommarfesten vi hade i början av juni

Det är Frédéric som har tagit dom fina bilderna, gillar verkligen det sommarljumna ljuset.


John får alltså fixa det mesta inför festen själv, men mamma hjälper honom att förbreda maten. Ljud blev förresten fixat igår, vi är så duktiga på att fixa allt i god tid. Som flygbiljetter t ex, fortfarande ingenting bokat... Imorgon är det fest!

Kommentarer
Postat av: Lina

ååh kommer du från Helsingborg ? dit kommer jag troligtvis flytta innom några år.. :)

2009-02-23 @ 23:02:29
URL: http://linagrunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0