Hejdåmiddagar

Mitt i de ljumna sommarkvällarna har det blivit en del hejdåmiddagar, fast det blir inget riktigt hejdå i alla fall eftersom vi fortfarande inte har något datum, men fina bilder har det blivit!



i lördags sa jag hejdå till Melanie på uteserveringen på torget

sen i tisdags åt jag, sofie, anna, louise, li och anna bakpotatis med röror hos anna, mycket trevligt men inga kort dock..



och idag har min kära familj och jag ätit gott (väldigt gott) på bunkern, där är så fint med allt vitt och turkost, den blåa himlen och solen som speglar sig i vattnet


Jag och kära syster!
vi firade min 20årsdag och jag fick en jätte fin kamera som jag kommer använda flitigt. (Tack så jätte mycket!) Fotona ovan är tagna med min mobil, brukar bli så suddigt med den men när det va så fint ljus så blev dem ju faktiskt helt ok.

John är lite dålig på att använda sin kamera, jag är lite mer turistmänniska som vill fota hela tiden, men jag kan berätta att han just nu befinner sig i Varberg, han åt en jätte trevlig middag med sina föräldrar och sin bror i går på Majas, dom ska tydligen ha dom bästa revbenspjällen i världen. Jag har bara varit på majas en gång, då träffade jag Johan Glans, en av mina stora idoler

jag kommer använda min fina kamera mycket så räkna med bilder inom kort! Kram // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0