vår onsdag

Började med att vi gick ner till stationen och köpte biljetter tills i morgon, då bär det nämligen av till Avignon som ligger i Provence för en dagsutflyckt. Ska bli jätte kul vi har hört att där ska vara väldigt fint och mysigt. Efter biljettköpandet åkte vi till IKEA och åt korv och sen skulle vi fika och där låg de på ett stort fat, fina, gula, mjuka lussebullar. Det var gott! Köpte med två hem. Köpte även två nya kuddar, en ny badrumsmatta, pepparkakor, sill och singoalla och ballerina som vi ska fika på i kväll framför vårt favoritprogram. Först ska vi göra hamburgare. Ciao!





mycket mattor och john

äntligen!

John delar inte min lussebullsdyrkan, han föredrar kanelbullar, speciellt det innersta

vild demonstration i hela stan, det var kaos, men vi klarade oss oskadda hem, vi stannar inne ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mats

Men va gör posten me sina paket för vi har nämnligen skickat lussebullar i postpaket!! för ett tag sedan de har inte nått Er KRAM på Er

2008-12-10 @ 19:56:35
Postat av: Sam

Ramla in på bloggen häromdagen...älskar älskar era bilder, ni är så fina så man smälter...skrev gärna var johns outfits kommer ifrån!!

2008-12-10 @ 20:46:51
Postat av: john

hej sam! tackar! har nu uppdaterat mina outfits. kolla i menyraden outfits john så ser du, har skrivit på en del kläder sen går mycket igen.

ha de gött!

2008-12-10 @ 22:12:41
URL: http://hannaojohn.blogg.se/
Postat av: Marie

Åhh jag älskar er blogg! Ni är så snygga båda två. Superfina bilder. Så söta ni är ihop. Fastnade direkt när jag hittade denna bloggen för ett par dagar sedan och var tvungen att kolla på alla gamla inlägg. Härligt värre!

2008-12-11 @ 16:17:48
Postat av: idde

Yes! Hit kommer jag tillbaka för er blogg är ju helt underbar! Dessutom är det så kul att jag och min pojkvän kan läsa samma blogg och båda bli inspirerade av era kläder. Super! Kram

2008-12-11 @ 17:53:11
Postat av: jeanette

måste bara säga att ni är så fina tillsammans! Och grymt snygga! ni ser ut som modeller båda två. Ha det fint och ta hand om varandra. kram

2008-12-11 @ 18:26:31
URL: http://sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0