Måndag i Malmö

8.45 gick tåget och väl på åt vi en riktig brakfrukost, sen gick det snabbt fanns så fina affärer överallt. Tittade in i en helt underbar liten secondhandaffär där allt var fint sorterat, fräscht och snyggt. Precis brevid låg en jätte mysigt fik där vi lunchade. Fick handlat alla julklappar, utom en som jag får fixa i morgon, och fyra julklappar till mig själv =). Nu ska jag mysa nere vid granen med julmusik och julklappsinslagning. Trevlig måndag på er!  

godmorgon!

emma hade med lussebullar(!) och pepparkaksdeg

en massa fint på HM, men på lördag blir det Göteborg och rea.




det var blå himmel och plusgrader men det blåste så in i

weekdays provrum känns som spegelhuset på Liseberg

paket i träden


en himla god lunch

ett av mina köp var det här fina armbandet från indiska


imorgon är det bara en dag kvar till julafton!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Snyggt armband!

2008-12-27 @ 15:34:27
URL: http://klackklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0