utekväll med emma

Mötte upp Emma på torstens. Hon flyttade till USA i augusti förra året och kom hem en vecka efter att jag flyttade till Frankrike så vi hade inte setts på ett och ett halvt år när vi sågs igår. Men det kändes precis som vanligt och vi hade väldigt trevligt, sen gick vi hem till Linnea där vi satt ett härligt tjejgäng och drack vin. Det enda negativa var att det fanns en katt i lägenheten och jag är sjukt rädd för katter, vet inte hur denna fobi har uppstått och det är jätte löjligt det vet jag men jag är fruktansvärt rädd. Får fösöka bota den på något sätt för det är nästan pinsamt när katter kommer nära och jag är på väg att börja gråta. Nu ska jag och pappa ner till stan för en fika. Trevlig lördag!

båda torsdagens fynd fick följa med ut

emma

jag tog på mig den stora varma jackan, det är ju askallt här. Och acneskorna som tyvärr var extremt svåra att gå i, trots att de passar bra och att jag lagt i två sulor och en siliconkudde där bak så glappar dem. Får se hur jag löser det, för snygga är dom.

Kommentarer
Postat av: Elin

JÄTTEFIN, snälla berätta vad du har på dig!

Underbar blogg dessutom. Tack o hej!

2008-12-20 @ 11:45:12
Postat av: Hanna

Tack så mycket Elin! Våra "dagens" hittar du under kategorier och outfits-hanna eller outfits-john, länk till outfits-hanna

http://hannaojohn.blogg.se/category/outfits.html

God Jul! /hanna

2008-12-20 @ 14:59:18
URL: http://hannaojohn.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Hanna!

Hade vart kul och veta hur du sminkar dig till vardags och fest och vad för smink du använder?

Du ser alltid så fin och fräsch ut!

P.s. Det löste sig med jackan!

2008-12-20 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0