En dag i Helsingborg

Idag har jag ju som sagt varit i Helsingborg. Det var jätte kul att äntligen få träffa Melanie och vi hade mycket att berätta för varandra. Först fikade vi på Espresso House (lärde mig idag att det heter espresso och inte eXpresso) varma scones var himla gott, jag hade nämligen tagit på mig min tunna skinnjacka och det blåste riktigt kallt. Sen shoppade vi lite hittade två saker som jag letat efter och suktat efter länge. Ett par lacktights och ett halsband med massor av kedjor, ska lägga upp bilder på det lite senare. Sen körde vi hem till mig där mamma hade fixat julskinkan och då äter vi alltid julskinka med potatismos, jätte god liten tradition vi har. Pappa har satt in granen och imorgon blir det pyntning! Julstämningen är på topp. Tack för en himlans trevlig dag Melanie! 
 
scones på eXpresso house, =)


Kommentarer
Postat av: Hannah

åh vad snygga kläder du har, sjuukt snyggt! jag har bandet i vinrött :)

2008-12-19 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0