ny frilla

Idag har John införskaffat ny frisyr, han blev skitsnygg. Längst ner finns en bild på hur resultatet blev. Vi var ju och kollade om "Les grandes personnes" (med Björn Gustavsson) fanns på någon bio här men eftersom den hade premiär i november hade de tyvärr slutat visa den på alla tre biograferna inne i stan så vi får hyra den när den kommer ut på DVD istället. Här är trailern om ni är nyfikna. Och det var inte någon annan film som lockade speciellt mycket, så ingen bio ikväll får se om vi dra ner till stan för ett glas vin eller om vi stannar hemma med uno och film.
Tack Malin!

skuggor

den gamla frisyren

precis efter det här fotot sparkade jag bak foten för nästan foto, men samtidgt kom en tant runt hörnan och snubblade såklart över mitt fälleben. Hon blev jätte arg och jag kunde inte låta bli att skratta men sen när hon vände sig om började hon också skratta. Hon klarade sig bra, som tur är.



vi hittade en jätte mysig och modern frisörsalong. Det är sjukt billigt att klippa sig här, John betalade 19 euro.
Och då var detta en av de dyrare salongerna finns vissa som tar 10 men då vet man ju inte riktigt hur det blir.

Så här snyggt blev det, kanske en dålig bild men längden är sparad uppe på huvudet men kortare på sidorna

så här ser det ut från sidan

sen blev det utskrivning och livebloggning, nu ska jag hjälpa till med maten, det blir kycklingfilé, stekt potatis och bearnaisesås, gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena. måste bara säga att ni båda är grymma! johns stil är verkligen en inspiration, precis det jag har försökt finna som jag äntligen har gjort! :)

2008-12-12 @ 22:39:06
Postat av: MALIN

Å, sött att ni länkade mig. Det är jag som skall tacka, för det är ni som inspirerar och är allmänt grymma!

2008-12-13 @ 00:35:26
URL: http://tastebyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0