mot göteborg

8.15 i morgonbitti sätter jag och Ida oss på tåget mot Göteborg, John och Markus hoppar på i Varberg och sen väntar en lång shoppingdag. Har längtar efter detta sen det bestämdes i november. Nu ska vi testa mitt spel som jag fick i julklapp. Fick en massa fint igår bland annat en stor peng som jag ska sätta sprätt på imorgon, morgontofflor, primer från clanines, i.d. bare minerals borste, rengöring från Clinique, röda mockahandskar, torsor och strumpor och massa mer. Imorgon får jag julklappar från John. Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Linn

har Ida någon blogg?

2008-12-26 @ 19:56:59
Postat av: kajsa

är du frångöteborg?:)

2008-12-27 @ 15:09:25
URL: http://berrum.blogg.se/
Postat av: Anonym

er blogg äger!

2008-12-27 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0