lussebullslängtan

jag har varit sugen på lussebullar sen i början av november, och just nu vet jag ingenting som hade varit godare än en nybakad lussebulle och ett stort glas mjölk. Men det går inte att baka några eftersom vår lägenhet inte innehåller någon ugn och bullar med saffran har de aldrig hört talas om här i france.
 
Men det är ju inte så lång tid kvar, i morgon är det en vecka tills jag flyger hem till Sverige för julvisit. John stannar dock lite längre, han spelar match den 23 och flyger hem tidig julaftonsmorgon. Så under några dagar blir det dubbelblogg, med både uppdatering från Sverige och Frankrike. Det ni!
      google.se

Kommentarer
Postat av: Lina

ska ni fira jul tillsammans? hur länge har ni varit tillsammans?:)

tack för bloggen

2008-12-09 @ 06:56:55
Postat av: Anonym

Ohh, ni har en superfin blogg ;)

2008-12-09 @ 09:40:44
Postat av: Hanna

Hej Lina! I januari har vi varit tillsammans i två år, men John kommer från Varberg och jag är från Ängelholm så vi ska fira med våra familjer där var för sig. /hanna

2008-12-09 @ 09:55:24
URL: http://hannaojohn.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej, var finns Monki? eller är det ett märke i någon butik. Jag bor ju i Helsingborg men finns det här någon stans. Tack på förhand

2008-12-09 @ 10:11:20
Postat av: Hanna

Hej Linn! Närmast Helsingborg är Monki i malmö som är en affär, ett dotterbolag till weekday. Men gå in och kolla på deras hemsida där hittar du både adresser till affärer i olika städer och deras collection. http://monkigirl.se

Lycka till! /Hanna

2008-12-09 @ 10:33:14
URL: http://hannaojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0