Lucia

Jag väckte John sju i morse med luciatåg, lussebullar och pepparkakor också tittade vi på luciatåget på svt.se. Sen somnade vi om igen. Vid elva gick vi ner till stan där John skulle ta tramen till hallen eftersom dom ska iväg till Nice idag och spela match, håller tummarna för att de vinner. Sen gick jag runt lite i stan och letade julklappar, det var det fler som gjorde kan jag säga. Men nu är jag hemma, ska sätta igång lite julmusik och sen ska jag julpyssla lite. Trevlig lördag på er och glad lucia!

fint va? lite lakan, presentband och hemskt julpynt, men det är ju tanken som räknas



Kommentarer
Postat av: T

Snyggt som vanligt :)

2008-12-13 @ 14:01:27
Postat av: sofia

Hanna! Jag fick ditt sms men hade inga pengar kvar på den franska kortet, vi är hemma nu och det känns lite konstigt, skåne är sig liks dvs grått. Hoppas jag kan komma ner till pellan till våren och säga hej annars är det ju inte så långt till ängelholm. Jag önskar er båda en god jul och gott nytt år! biz

2008-12-13 @ 15:33:01
URL: http://saufiaeterique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0