julvärme

Idag har det varit riktigt skönt väder nere i Frankrike. Dagen startade med att jag och två till i laget var på en internet- och kabel-TV företag där dom skulle lansera en ny kanal där dom sänder NHL-hockey. Vi skulle sitta där en timme och vara lite ansiktet utåt för hockeyn. Men det var bara det att ingen kom, ingen förutom ett par med sina vanliga ärenden, men ingen av hockeyändamålet. Så efter en timme gick vi utan en enda besökare. Mest pinsamt var det nog för dom själva som försökte anordnade ett litet jippo kring sin nya kanal, vi tyckte mest det var kul! Hockeyn är väl inte så Frankrike helt enkelt. Efter tog jag en vända på stan där jag fick ta av mig jacka och halsduk och var allt för svettig i mina kängor. Det var minst 15 grader.

Tyvärr åkte kameran upp för sent och jag hann bara med skymningen!

Imorgon blir det match och tidigt julaftonsmorgon lyfter jag mot Sverige, kallt men himla roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0