isdans


efter några timamr i stan blev vi sugna på crepe, jag tog en med smält toblerone och John tog en med smält kinder, jättegott!

sen snörade vi på oss skridskorna

jag kunde knappt stå själv, men jag blev bättre allt eftersom

John fick tvärstopp och gjorde en jätte vurpa, han är inte van att ha piggar där framme. Efter det åkte han mest baklänges.

jag fick lite hjälp av en pingvin

sen skjutsade John mig på en liten åkstol

finåk

bästa kvällen på länge, och det blir bättre, nu väntar nämligen marängsviss och film. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Julia Karlsson

Jättefiin blogg !! :)

2008-12-05 @ 23:33:54
URL: http://broughtbacklife.devote.se
Postat av: Malin

Vilken fin blogg ni har och vad kul ni verkar ha det! Har suttit och läst, blivit inspirerad, vill åka utomlands och ha sommar! Hur länge ska ni stanna och hur klara ni er ekonomiskt? Kul att ni skriver så ofta och bjuder på fina bilder! /Malin

2008-12-06 @ 12:06:52
URL: http://meyouandeveryoneweknow.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!

Vart kommer alla fina kläder ifrån? :)

2008-12-08 @ 12:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0