Götet

Har haft en heldag i Göteborg med min syster Ida, John och hans bror Markus. Kom hem för en timme sen och är helt slut. Jag handlade upp shoppingpengen jag hade fått i julklapp och vi hittade alla en massa fint men det tog hårt på krafterna man fick knyffa sig fram vart man än gick. Åt fläskfilé, klyftpotatis och bearnaisesås på lunchen och fikade på ett mysigt ställe när affärerna stängt. Tänkte att jag skulle dra på mig klackarna och ut och dansa men helt plötsligt var klockan 23 och jag är helt slut. Sparar krafterna till nyår istället.
Jag fick en massa julklappar idag också. Av John fick jag en fin chanel-inspirerad väska, en aprikosröd tröja och armband, Markus hade fixat vita tygskor i London också fick jag ett rengöringskit av Mats och Kerstin. John fick ett par klarblåa converse och en randig tröja från Weekday av mig.
Och vet ni vad? Jag har fått en helt underbar pälsmössa! Jag hade önskat mig pläsmössan från Lindex och både min och Johns familj har flängt runt som galningar men den är nog slut i hela landet också kom Johns farmor på att hon hade en uppe på vinden som hon inte använde också fick jag den! Den sitter helt perfekt och jag är stormförtjust! Tack snälla farmor Gunvor och familjen Sandsjö!

ser ni så mycket folk det var?


det var skönt att få träffa John igen

lägger upp bilder på fynden i morgon



jag ser lite mesig ut men mössan är super.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Underbar blogg! Och Brorsan är ju bara hur söt som helst. En blinddate ?;)

2008-12-28 @ 12:49:02
Postat av: C

Underbar blogg! Och Brorsan är ju bara hur söt som helst. En blinddate ?;)

2008-12-28 @ 12:49:35
Postat av: Josefin

De skorna du fick av din mamma och pappa i julklapp var underbara. Ingen aning vart de köpt dem?

BTW Underbar blogg har ni !

2008-12-28 @ 13:29:39
URL: http://josefinswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0