en massa nytt

det har blivit en del nytt efter Malmö, julafton och göteborg, får se hur det går med packningen hem. Men garderoben känns roligare än på länge och jag är supernöjd med allt som nu är mitt. Här är några av mina julklappar

röd-aprikos tröja från John, vita tygskor ftån Markus, väska från John, skor från mamma och pappa, pälsmössa från Gunvor och fam Sandsjö, rengöringskit från clinique från Ida, handskar från Mats och Kerstin, armband från John.

och det här hittade jag i Malmö, jacka secondhand och nyårsörhängen från hm trend
och igår i Göteborg fick jag med mig en massa från weekday. Ett svart och ett vitt linne från Cheap Monday och ett par klorblekta jeans från Bikbok

grå oversizad kavaj från weekday och svart tröjklänning från weekday

grå tee från weekday, strumpbyxor från åhléns, randig tröjklänning från hm, blå tee åhléns (49 kr!)

Nu ska jag och min kära familj ut på promenad och sen blir det bio och godis! Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vart kommer skorna ifrån? Skitfina grejer!

2008-12-29 @ 13:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0