Acne-vinsten!

Herregud, skulle gå och lägga mig men kom på att jag inte kollat på varken skorna eller klänningen. Klänningen väger hur mycket som helst, mamma har sagt att den var jätte tung men jag ljuger nog inte om jag säger att den väger över tre kilo. Sjukt snygg i alla fall med massa olika tyger. Tänkte ha den på nyår men vikten är ju ett minus, ja får se. Och skorna...helt fantastiskt fina jag är så himla glad för den här vinsten fattar det knappt fortfarande. Visst är dom fina?! Ska spegla fötterna ett litet tag, sen, ska jag sova.

snygga som tusan!

Kommentarer
Postat av: Emelie Elisabeth

snacka om lyckopiller att vinna en sådan tävling. grattis!

2008-12-18 @ 13:29:25
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Linn

Skitsnygga :)

2008-12-26 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0