Weekend i Varberg

12.13 i lördagsmorse åkte jag norrut med tåget och på perrongen i Varberg stod John och väntade. Vi tog en sväng i stan och sen bar det hem till Sollyckan. Vi har ätit Kerstins och Mats goda mat, varit på trädgårdsturné 08 och testat min nya kamera, här är bildbevisen:

 

påväg

markus och joel satt i inträdet

det var öppen scen och Markus, Robert och Ellen drog igång det hela med skönsång á la Hanson som dom övat in i London

publiken

jag var med och tävlade om vem som sjöng "lilla snigel" bäst med stängd mun

den som fick flest applåder vann, jag och tjejen i blått blev delad etta

sen sjöng vi i kör

några låtar och skämt senare var det dags för huvudatraktioen, Jonas Bengtsson, Markus kompis är riktigt bra, lyssna på hans låtar på myspace.com/bengtssonjonas


sen blev det fartfyllda covers

på väg till Bodegan


söndagsfika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0