stranddag

Nu sitter vi pa ett internetcafe och surfar for fullt; man vet ju knapp vad som hander dar ute i varlden. Man ar laskigt beronende av internet marker man nu nar man ar utan det.. Det tar lang tid att skriva for tqngentbordet ser inte riktigt ut som man ar van vid. Vi har tittat runder lite efter tradlost internet men dom hqr sa himlq konstigt system man far bara va inne pa inernet si och sa manga timmar for att fa just det priset annars far man byta prisgrupp, eller som med mobilnummret som vi fixat har (mitt nya franska nummer ar +336 45 80 54 78 och Johns +336 45 80 90 05) sa nar man laddar pa den med pengar sa far man valja mellan tre olika grupper, en dar man for skriva manga sms, en dar man far manga samtal och en dar pengarna varar lite langre, vi tog den sistnamde sa nu har jag pengar pa kortet till den 1 sep men bara 145 sms kvar...

Jag fick reda pa det basta tankbara igar, nasta helg nar jag fyllar ar skulle jag egentligen varit alldeles ensam har helga helgen eftersom John ska ivag pa cup uppe i alperna. Men sa fick mamma och pappa ett infall eftersom dom har semester sa dom kommer pa torsdag till mandag och min fodelsedag ar raddad! Jag alskar er! Ida jag svarar pa din kommentar pa min facebooksida, sa kolla dar! saknar er!   /Hanna

John har, gor debut(!)
som sagt, pa ett internetcafe sitter vi nu tokroda i ansiktet efter en dag vid medelhavet. (Skont att fa sig en rejal OS-uppdatering, aven om Bengts va bra via telefon) Kandes ratt bra att blicka ut over det glittrande bla havet och konstatera att det var medelhavet. (tills man doppade sig och jag insag till min fasa att medelhavet faktiskt var svinkallt) men vi ska inte gnalla solen skiner dagligen och... "det regnar ju inte". Men vi gillar Montpellier. mer och mer i alla fall.(sverige har ju sina fordelar) Efter ett tag har, speciellt nar allt har dragit igang pa allvar med skola och allt, blir de nog valdigt bra i denna vackra, lagom stora, studentrika stad

som sagt, fin stad. Place de la comediê

nagon slags fejk-triumf-bage men men,fin



som sagt, en dag pa stranden
 
Rivieran

vart kok. som sagt sverige har sina fordelar

trots allt lyckades vi fa ihop en fin svensk tacos


Kommentarer
Postat av: sofie järdler

heeeeej mina vänner! vad roligt att läsa om er o att få se så många bilder. ni ska veta hur avundsjuk jag e på er! de ser helt underbart ut o jag tror ni kommer trivas som fiskar i vattnet:):) bara njut!! o gud vad kul för dig hanna att m o p kommer o firar dig! ha nu en bra vecka o en underbar helg!! jag fortsätter o följa er;) puss o kram!

2008-08-18 @ 09:49:48
Postat av: Li och Lovisa =)

Heeej Hanna å John!!

Hoppas ni har det super bra! Njut av France;) hoppas ni anammar kulturen ordentligt. Går i vit skjorta, basker, pensel/palett å såklart en baguette i ena handen. Heeela tiden. haha.

Förväntar oss lite bildbevis:P tss.

kramar Li-Lo

2008-08-18 @ 12:03:57
Postat av: Sebastian Siring

Tjena John och Hannis!

Ni ser ut att ha det riktigt gott, man hade ju inte sagt nej till en sådan tillvaro. haha



Ví Göteborgs-killar får komma och hälsa på tycker jag. Har du något nytt franskt telefonnummer så får du gärna smsa det till mig John.



Ha det bra // Sebastian

2008-08-18 @ 13:35:43
Postat av: olle

2008-08-20 @ 20:03:52
Postat av: petter och co inklusive farmor

helsningar från sverje. hej det var kul att se era bilder.Det verkar ju härligt med en sommar till.jag och olle har börjat skolan

2008-08-20 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0