rekord

Aldrig förrut har så många läst vår blogg som idag! Välkomna allihopa, vi hoppas att ni fortsätter titta in lite då och då. Kan det kanske vara det hemska och gråa vädret som fått folk att kura in sig framför datorn, hela vårt hus skakar av vinden och man ser knappt ut för allt regn. Nu vill jag bara flytta här ifrån, i morgon eller på onsdag, våra väskor är packade men än har vi inte fått något datum.
Jag har köpt en datorväska idag och fikat med Ida, och nu precis kom jag hem från bion, vi såg Mamma Mia, man blev väldigt glad av den. Nu ska jag ringa John och höra vad han har haft för sig idag där uppe i norr också ska jag berätta för honom att vi idag har haft hela 19 läsare (Hamnade tillslut på 25 pers!) Kul!

min praktiska datorväska

min söta syster

förväntansfulla


Kommentarer
Postat av: Mamma marianne

Ni två är fantastiska allt kommer att lösa sig. Ni brukar ha flyt fast det tar lite tid. Hoppas malmö turen var bra kram ses i kväll.

2008-08-06 @ 10:35:27
Postat av: Mamma marianne

Hoppas dagen i Malmö var bra. Allt kommer att lösa sig men det tar bara lite tid som vanligt. Men det är ni ju vana vid Kram.

2008-08-06 @ 10:38:58
Postat av: Anonym

Varför blir det alltid tosigt när jag sitter vid en dator?

2008-08-06 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0