Rekord igen!

Igar slog vi rekord igen, hela 32 unikq lasare! Trevligt. Det blev inget IKEA idag vi tar det i morgon istallet, vi akte till CROUS som ar "studentforeningen" har i Montpellier for att forsoka losa det har med boendet, val dar sa fick dom hamta en som kunde engelska for min franska blandat med engelska va inget dom forstod, hon som vi fick prata med sen kunde forsta oss och visade oss vagen till CROUS for utlanningar. Men dom oppnade inte forran kl 13 sa vi satte oss och fikade och vantade nar klockan sedan blev ett gick vi dit, kvinnan som satt dar pratade ingen engelska alls hon forstod inte ett ord vi sa, sa jag sa lagenhet och studio pa franska och da sa hon (tror jag) att det bara fanns for dom som tog magister examen? Haha bra att man har en som kan engelska pa utlanningsavdelningen...vi tyckte det vq lite konstigt sa vi akte till stan istallet. Nu ska jag lagga upp bilderna som inte kom med igar.
DESSUTOM ETT STORT GRATTIS TILL ANNA KRONLUND SOM IDAG FYLLER ÅR!!!

all var packning och jag pa vag till kastrup 4.31 i torsdags morse

lite frukost pa kastrup, haha

pa the beach club i sondags





hus malade pa hus

i lordags drack vi rosè med fanta och spelade kort i vart lilla rum

har finns ett omrade som heter likadant som min mamma

Kommentarer
Postat av: Mamma Marianne

Jag längtar till torskag middag hoppas vi hinner träffa John innan han åker. Vad är det för typ av statsdel som är uppkallad efter mig.Är den ruggig eller fin? Har börjat att packa. Men vet ej vilken typ av kläder som blir bra. Lite braattha får jag nog också ta med. Längtar efter er Kraaaam.Mammma M.

2008-08-19 @ 19:55:41
Postat av: från farmor siv

hej hanna har du det bra? jag har tittat på dina bilder dom var jättefina. grattis på födelsedagen önskar farmor och farfar.

2008-08-20 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0