packat och klart

min packning väger lika mycket som mig själv. Det känns lite konstigt idag har jag fått in ett "tänk" i mitt huvud som gör allt lite sorgligt, sista frukosten i normal tid i Sverige, jag måste äta leverpastej för det finns inte i frankrike, och skinka för den är säkert inte lika god, gifflar och marabou, sista natten i min egen säng, sista gången jag cyklar på min cykel osv. Det är irriterande och löjligt men sen är det också lite sant vilket gör det hela sorgligt. Men allt som jag nämnde ovan är ju inga viktiga saker, det värsta är att säga hejdå till dom som kommer bo kvar i Sverige, min familj, johns familj vänner och släkt som man inte kommer träffa på ett tag, jag kommer verkligen sakna er!
Men även om det kommer bli jobbigt att säga hejdå i natt så ska det är bli extremt kul och spännande, kan knapp vänta tills vi sitter på planet.

Mina färdigpackade väskor
TAck förresten för dom fina kommentarerna! Det gillar vi! Skriv på =)

Kommentarer
Postat av: Anna Hellberg

Aww gomman va jag kommer sakna dig.. känns så skumt allting, har inte fattat riktigt att ni ska flytta!! men ni kommer få det jätte bra där, och när jag får möjlighet och har råd så kommer jag med någon och hälsar på :) vågar inte åka själv haha! men du ska veta att jag älskar dej vännen , va rädda om er!! Pusss<3

2008-08-13 @ 20:39:31
URL: http://annahellberg.blogg.se/
Postat av: Mamma Marianne

Tårarna kom stort när tåget rullat. Glad att jag har bloggen. Var ska jag köpa lurar till datorn? Hur gick det på Kastrup? Älskar dig min lilla Hanni Banny. Saknar er men det hela är jätte kul. Kommer snart ner till er vill höra om allt som händer.Kraaaaam på er Hanna o John.

2008-08-14 @ 08:50:35
Postat av: Pappa Bengt

Känns redan tomt i huset, hoppas att lägenheten är bebolig. Är den inte det, så kommer jag ner med tapeter med stora baguetter på. Vi höres senare när ni har landat med båda fötterna.

2008-08-14 @ 12:25:05
Postat av: Melanie

Hanna, jag kommer sakna dig så!

John: Ta hand om henne, och varandra.

Ni kommer få det jättebra och jag följer er hemifrån.

Världens största kram Mellis

2008-08-14 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0