Montpellier

Det blev inget med Nice men det struntar vi i för nu blir det istället Montpellier som känns mycket mer franskt och det är faktiskt den stad som jag kollade på först när jag i höstas funderade på att studera franska i Frankrike, och John är jätte glad, Montpellier kvalade upp till den högsta ligan förra året (men fick stanna kvar i ligan under) och är därför  ett "bättre" lag än Nice som just kom upp till den andra div, som egentligen kallas div 1 eftersom den högsta ligan heter ligue magnus. Vi får se vad John tycker om detta kanske inkorekta men utantvekan röriga inlägg om divisionerna i france. Men det är alltså bra, det känns super för både John och mig, det va rätt kasst ett tag eftersom vi hade fått klartecken med allt om Nice, men nu känns det alltså väldigt bra! vi får se hur det ser ut när vi kommer ner och lägger upp bilder här på bloggen så fort vi kan. Vi åker på torsdag. 7.00 går planet från Kastrup. Vi har fjärilar i magen.



stadens torg, visst ser det mysigt ut?

Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Hej :) Hoppas ni får de jätte bra där. Ska följa er här på bloggen!! Ta hand om er! KRAMAR Emma!

2008-08-13 @ 09:17:00
Postat av: Stefan Röjgren

Nu har jag haft min premiär läsning av dennna fantastiska blogg. wooohooo!!!

2008-08-13 @ 12:34:42
Postat av: Linda Winberg

Hej på er! Ni é modiga ni. Lycka till och ha d så bra. Linda=)

2008-08-13 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0