Ja ma mig leva!

Idag ar det min fodelsedag! Tack John, mamma, pappa, ida, markus, mats, kerstin, anna, sofie j, ingrid och farmor, farfar och fredrik for dem fina smsen. Jag fick presenter fran John igar och fran Ida idag, hade ju redan fatt de flesta presenterna innan jag akte men det va kul att fa nagra pa den riktiga dagen med. Vi har varit pa stranden och kom precis fran en mysig middag dar vi fick stora spett med kott och gronsaker, men dom bilderna far ni se i morgon. John har det bra i alperna och han kommer gora ett litet inlagg om sin helg nu i veckan sa hall ogonen oppna! Har ar i allafall bilderna fran igar da jag mamma och pappa utforskade massor av grander, triumfbagen och lite annat smatt och gott.


ett till hus malat pa hus

har hittade vi lagenheten









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0