Internet på McDonalds

Det har gått snabbt men vi trivs. Igår skulle vi fixa internet och franska nummer men det var helgdag så vi ska fixa det idag istället. Just nu sitter jag på ett McDonalds som ligger precis brevid Johns arena där han just nu tränar. Vi bor med en kille som heter Cleménse och snart kommer det en tjej och en kille till. Rummet är litet men har blivit mysigt nu när vi gjort vid det lite, IKEA ligger också här vid hallen så jag handlade hem lite sängöverkast och påslakan och täcke i torsdags medan John tränade. Det är så mycket som vi vill skriva men John har snart tränat klart och då ska vi in till stan och fixa allt innan de stänger. Jag lägger upp lite bilder också återkommer jag inom kort!

johns torsdagsträning

ett litet rum med mycket packning


när vi hade städat, rätt mysigt

vår altan

i den översta ringen bor vi, den under är centum och den till höger är där John tränar

vägen upp till vårt "rum"
nu är John klar så nu ska vi stick men mer bilder och text kommer så fort vi kan så titta in snart igen. Varma hälsningar från Montpellier

Kommentarer
Postat av: ina

ha en bra dag:)

2008-08-16 @ 12:41:57
URL: http://iiiiina.blogg.se/
Postat av: jennybb

Vad ska du göra idag? Kram

2008-08-16 @ 12:42:49
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/
Postat av: mimmi

mysigt :)

2008-08-16 @ 12:47:21
URL: http://miiiimmiiiii.blogg.se/
Postat av: ida

åh vad fint det blev när ni städat! längtar tills jag ska ner! igår så var jag ute i stan kom in på torstens, tres o morris (utan leg!!)=) i förrgår så var ja o martin ju i gbg jag köpte ett par tommy hilfiger jeans, gråa stövletter från zara, två linnen från hm trend o en grå hösttröja från zara=) idag har jag varit på stranden o sen grillat med lite kompisar. det är vad jag gjort sen ni åkte tänkte att ni kanske ville veta;) har gjort rätt många saker för desto mindre tid har jag att tänka på hur mycket jag saknar er.. satt o kolla sex and the city lite idag, det är inte ens hälften så roligt när inte du sitter bredvid mig hanna! men jobbigt är det väl alltid vid början av något nytt=) det verkar iaf som ni trivs o det känns väldigt bra! jag saknar er väldigt väldigt mycket o längtar tills vi ses=) lycka till med skolan o hockeyn! älskar er<3/ the one and only: IDA!;)

2008-08-16 @ 22:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0